יום ראשון, 13 ביולי 2014

יומן שירים

יומן שירים שהכנתי במיוחד עבור כמה שירים משמעותיים עבורי בתקופה מסוימת בחיי בשנים 2011-2012 .
שירים בעברית ובאנגלית, שירי רוק, קאנטרי, שירי נשמה ועוד ... סלט אמיתי וצבעוני .
מה שמיוחד ביומן הזה זה הרשימות שלי לצד השירים וכמה עריכות שעשיתי לחלק מהשירים .


איך הגעתי לרעיון הזה ? ניסיתי תקופה מסויימת לכתוב יומן מסודר אבל לא הצלחתי להיות עקבית, אין לי סבלנות לזה . אבל בכל זאת רציתי שישאר לי משהו כתוב מהתקופה המיוחדת הזאת ועשיתי כמה רשימות קטנות . ומוזיקה, היא תמיד הייתה חלק גדול מהחיים שלי, אני אוהבת לשמוע סגנונות שונים וכל שיר מביא עלי הרגשה אחרת ומזכיר לי דברים ותחושות אחרות, סוג של מסע בזמן . מכירים את זה שאומרים שריחות מסויימים ישר מזכירים לנו דברים ומעבירים תחושות שונות מהעבר ? אצלי המוזיקה עושה את אותו הדבר .  אז צץ הרעיון, יומן שרובו שירים שאיתם / בעזרתם אני "נוסעת בזמן" וכמה שורות של רשימות שלי על השיר וההקשר שלו לחיי .

רציתי ליצור הרגשה של אחידות, סגנון ספציפי שיאחד את כל הדפים למשהו אחד . התחלתי בדפי המחברת של פרימה, אליהם התאמתי עוד ניירות מכל מיני קולקציות שונות, פאנצ'ים, חותמות ופרחים . ככה יצרתי לי סט אחד גדול שאיתו הכנתי את כל האלבום .
בסוף האלבום הוספתי מעטפות ריקות ישמשו ככיסים שלתוכם אני יוסיף עוד שירים בעתיד .

הכנתי אלבום דומה לחברה שלי שהתחתנה כשנה אחרי, האורחים בחתונה שמחו למלא אותו בברכות ואיחולים, באלבום הזה הוספתי חלקים נפתחים בשביל כמה תמונות .
לצערי לא הספקתי לצלם אותו ...
 

האלבום בגודל 13 על 19 ס''מ
לפני התמונות אני רק יציין שמה שמטושטש זה הרשימות שלי, כמו שאמרתי קודם חלק מהשירים שונו וכל התמונות ניתנות להגדלה על ידי לחיצה : )

































אלבום כזה בהחלט יכול לשמש גם כספר ברכות של חתונה או בת/בר מצווה .
אם גם אתם מעוניינים באלבום ברכות מיוחד ומעוצב במיוחד בשבילכם אתם יכולים לפנות עלי במייל Mail@sallyalbums.com
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה